چگونه با تیم پشتیبانی مداریو در ارتباط باشیم

پشتیبانی مداریو از صفرتاصد مسیر ثبت نسخه الکترونیک در کنار پزشکان خواهد بود؛ از اولین گام برای ثبت نسخه الکترونیک در بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت گرفته تا آموزش و پاسخ‌گویی به سؤالات، دغدغه‌های پزشکان، دریافت نیازمندی‌ها و پیشنهادات همراه پزشکان است. هر زمان در انجام ثبت‌نام، ثبت نسخه الکترونیک و به‌طور کلی در نحوه عملکرد مداریو، پرسش‌هایی برای شما پیش بیاید، می‌توانید آن را با تیم پشتیبانی مداریو در میان بگذارید.

ارائه خدمات سریع و بازخورد مناسب، از اصول اصلی تیم پشتیبانی مداریو به‌شمار می‌آید. تیم حرفه‌ای پشتیبانی مداریو در اسرع وقت پاسخ‌گوی سوالات درمانگران عزیز است. برای برقراری ارتباط با پشتیبانی مداریو روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه از این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

روش های برقراری ارتباط با پشتیبانی مداریو

همان طور که گفته شد، از طریق 3 روش‌ امکان برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی مداریو وجود دارد. شما می‌توانید به دلخواه با استفاده از این روش‌ها با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

برقراری ارتباط با پشتیبانی مداریو از طریق نرم‌افزار

اولین روش از طریق آیکونی است که در چت نرم افزار مداریو امکان ارسال و دریافت پیام وجود دارد. چت نرم افزار مداریو در دو حالت قبل از لاگین و بعد از ورود به سامانه مداریو، قابل دسترسی است. شما می‌توانید با ارسال پیام با پشتیبانی آنلاین مداریو در ارتباط باشید.

شماره تماس سامانه مداریو

در صورت بروز مشکلات احتمالی در سامانه از طریق شماره تماس 43000499_021 امکان برقراری ارتباط وجود دارد. گفتنی است، پشتیبانی مداریو هر روز هفته از ساعت 8:30 تا 23:30 پاسخ‌گوی خواسته‌ها و پیشنهادات شما درمانگران محترم است.

ارتباط با پشتیبانی مداریو از طریق واتس‌آپ

آخرین روش برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی مداریو، ارسال پیام به واتس‌آپ مداریو به شماره تماس 09012760445 است. مداریو همراه همیشگی پزشکان در حین کار خواهد بود تا در صورت بروز مشکل یا پرسشی در کم‌ترین زمان نیاز پزشکان را برطرف نماید.

شما می‌توانید هرگونه پرسش که در راستای ثبت نسخه الکترونیک یا مراحل ثبت نام پزشکان در بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت با آن مواجه می‌شوید هم با تیم پشتیبانی مداریو در میان بگذارید. پشتیبانی مداریو پذیرای پیشنهادات و بازخوردهای شما درمانگران عزیز است؛ از آغاز ثبت نسخه الکترونیک گرفته تا پیداکردن اقلام پرکاربرد می‌توانید روی حمایت پشتیبانی مداریو، حساب باز کنید.

برچسب‌ها
با دوستانتان به اشتراک بگذارید: