چگونه در مداریو ثبت نام کنیم؟ راهنمای ایجاد مطب در مداریو

برای اینکه بتوانید در مداریو نسخه الکترونیکی ثبت کنید، لازم است ابتدا در سامانه‌های نسخه الکترونیک بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت برای دریافت نام کاربری و گذر واژه ثبت‌نام کنید. گفتنی است، اگر در مراحل ثبت نام در بیمه ها با مشکلی برخورد کردید، می‌توانید برای رفع مشکل در کم‌ترین زمان با تیم پشتیبانی مداریو در ارتباط باشید. بعد از تایید حساب کاربری این امکان برای پزشک فراهم شده تا علاوه بر ثبت نسخه، از دیگر آیتم‌های کاربردی مداریو مانند ثبت نوبت، مدیریت نوبت دهی استفاده کند.

سامانه مداریو همه تلاش‌اش را به کار گرفته تا پروسه ثبت‌نام در مداریو برای پزشکان به‌سادگی و در مدت‌زمان کوتاهی انجام شود. در این مقاله با تماشای آموزش تصویری ورود به مداریو (لاگین)، با فضای کاربرپسند و نحوه ثبت نام و ایجاد مطب در مداریو آشنا می‌شوید.

چگونه به مداریو وارد شویم؟

اگر مایل هستید برای ثبت نسخه نویسی الکترونیک، مدیریت مطب یا کلینیک و ثبت نوبت‌دهی به بیماران از مداریو استفاده کنید، وارد آدرس medario.ir شوید. با ورود به صفحه اصلی مداریو، روی گزینه ورود به مداریو کلیک کنید. در صفحه باز شده با وارد کردن اطلاعات به سامانه مداریو راه پیدا خواهید کرد. در صورتی که می‌خواهید مستقیما وارد صفحه مداریو شوید، از طریق آدرس web.medario.ir به مداریو ورود پیدا می‌کنید. گفتنی است، از طریق دو روش امکان ورود پزشک به مداریو وجود دارد؛ فیلد اول کدملی پزشک و فیلد دوم ورود با بیمه سلامت (نام کاربری و گذر واژه بیمه سلامت) است.

با انتخاب یکی از روش‌های ورود به مداریو، در مرحله بعد بایستی شماره تلفن همراه متعلق به پزشک وارد شود؛ سپس یک کد پیامکی روی شماره تلفن پزشک ارسال خواهد شد که باید آن را وارد کنید. توجه داشته باشید، اگر می‌خواهید از طریق بیمه سلامت وارد مداریو شوید، لازم است قبل از آن در بیمه سلامت ثبت‌نام کنید. بعد از ورود به مداریو علاوه بر ثبت نسخه نویسی از دیگر آیتم‌های مداریو به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید.

آیا با یک بار ورود به مداریو، نیاز به ثبت‌نام دوباره است؟

شما می‌توانید با یک بار وارد کردن اطلاعات هویتی‌تان به مداریو وارد شوید و دیگر نیازی به ثبت‌نام مجدد نیست. با ورود به سامانه می‌توانید در قسمت مدیریت مطب پروفایل پزشک، اطلاعات بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت‌تان را وارد کنید. در صورتی که در زمان ورود اولیه با نام کاربری بیمه سلامت وارد مداریو شده‌اید، در این قسمت اطلاعات بیمه سلامت پزشک به‌طور خودکار ثبت شده است. در این صورت دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات بیمه تامین اجتماعی در مداریو نیست و به‌راحتی امکان ثبت نسخه برای بیماران بیمه تامین وجود دارد.

چگونه در مداریو مطب جدید ایجاد کنیم؟

اگر علاوه بر مطب شخصی در فضاهای درمانی متفاوتی مانند کلینیک، بیمارستان و درمانگاه فعالیت می‌کنید، مداریو این امکان را ایجاد کرده تا به همه فضاهای درمانی‌تان در مداریو دسترسی داشته باشید. برای این منظور در قسمت پروفایل پزشک، روی گزینه مدیریت مطب/مرکز درمانی کلیک کنید.

در صفحه باز شده، با انتخاب آیکون آبی‌رنگ مطب جدید، یک مطب جدید را در مداریو تعریف کنید. اطلاعاتی ازقبیل نام مطب، نوع مرکز درمانی، کد سیام و نوع بیمه (سلامت، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح) بایستی وارد شود. توجه داشته باشید، اگر نوع بیمه تامین اجتماعی باشد، وارد کردن کد سیام اجباری است. در صورتی که نوع بیمه، سلامت باشد باید نام کاربری و گذر واژه را وارد کرده و روی ثبت کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ثبت شود.

برای سوییچ حساب کاربری، نیاز به خروج از مداریو است؟

تغییر حساب کاربری در مداریو بدون خروج (log out) از سامانه امکان‌پذیر است. برای ورود به دیگر فضاهای درمانی، تنها نیاز است در منوی کشویی که نام پزشک مشاهده می‌شود، کلیک کنید. سپس به همه فضاهای درمانی مانند مطب، بیمارستان یا کلینیک که در مداریو ایجاد کرده‌اید، فقط با کلیک روی آن‌ها دسترسی راحتی خواهید داشت.

ایجاد مطب در مداریو برای همه پزشکان امکان‌پذیر است؟

اگر پزشکی مطب نداشته باشد، فقط با ثبت‌نام در بیمه‌ها و دریافت نام کاربری و گذر واژه با اولین ورود به مداریو یک مطب مجازی برای آن‌ ایجاد خواهد شد. این دسته از پزشکان محترم می‌توانند در هر شرایطی برای بیماران‌شان ثبت نسخه انجام دهند و از خدمات مداریو به‌صورت رایگان برخوردار شوند.

در این ویدئو همه چیز درباره لاگین کردن و ایجاد مطب در مداریو و پاسخ به پرسش‌هایی که ممکن است برای شما هم پیش آید، ارائه شده است. شما هم می‌توانید با ثبت‌نام در مداریو به جمع 30 هزارنفره مداریو بپیوندید و از آیتم‌های کاربردی نسخه الکترونیک مداریو نهایت بهره را ببرید.

برچسب‌ها
با دوستانتان به اشتراک بگذارید: