راهنمای ثبت نام منشی در مداریو

اگر به‌عنوان منشی در مطب یا مرکز درمانی مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید با ساخت حساب کاربری در سامانه مداریو ثبت‌نام کنید. در صورتی که به‌صورت هم‌زمان در بیشتر از یک مطب به‌عنوان منشی کار می‌کنید، این امکان برای شما در مداریو فراهم شده تا چندین حساب کاربری داشته باشید. در ادامه با مداریو همراه باشید تا از چگونگی مراحل ثبت نام منشی در سامانه مداریو آگاهی کسب کنید.

چگونه به‌عنوان منشی در مداریو ثبت‌نام کنیم؟

اگر برای مرتبه اول می‌خواهید در سامانه مداریو ثبت‌نام کنید، بایستی کدملی‌تان (منشی) را وارد کنید. با وارد کردن کدملی و کلیک روی گزینه ورود به سیستم، سامانه از شما یک شماره‌همراه متعلق به منشی درخواست می‌کند. سپس با وارد کردن شماره‌همراه روی آیکون ارسال کد کلیک کنید.

در مرحله بعدی دو گزینه برای شما نشان داده می‌شود که برای ثبت‌نام منشی در مداریو، بایستی گزینه ثبت‌نام منشی را انتخاب کرده و آیکون شروع ثبت‌نام را بزنید.

چگونه در سامانه مداریو حساب کاربری منشی بسازیم؟

حساب کاربری منشی با تکمیل سه مرحله ایجاد می‌شود. در این قسمت بایستی اطلاعاتی ازجمله کدملی، شماره همراه منشی، نام و نام خانوادگی و ایجاد گذرواژه را وارد کنید. توجه داشته باشید برای ساخت گذرواژه باید به دو نکته (حرف یا عدد انگلیسی و شامل حداقل 6 کارکتر) که در صفحهنمایش سیستم نشان داده شده، دقت کنید. در آخرین قدم، تیک گزینه پذیرش قوانین و مقررات مداریو را انتخاب کرده و گزینه مرحله بعد را بزنید.

سپس یک پیامک برای شماره ثبت شده، ارسال می‌شود؛ با وارد کردن کد، به‌صورت اتوماتیک وارد مرحله بعد خواهید شد. در آخر از شما خواسته می‌شود اطلاعات مطب/مرکز درمانی که در آن برای پزشکی مشغول به فعالیت هستید را وارد کنید. اگر شما منشی یک پزشکی هستید که از مداریو استفاده می‌کند، می‌توانید در این قسمت درخواست دهید که به حساب کاربری پزشک موردنظرتان دسترسی پیدا کنید.

در سامانه مداریو می‌توانیم هم‌زمان برای چندین پزشک به‌عنوان منشی فعالیت کنیم؟

اگر به‌طور هم‌زمان برای چند پزشک مشغول به فعالیت هستید، در این بخش می‌توانید نام پزشکان موردنظرتان را سرچ و درخواست کنید تا به حساب کاربری پزشک دسترسی داشته باشید. بعد از انتخاب گزینه مرحله بعد، مراحل ثبت‌نام منشی تکمیل می‌شود. توجه داشته باشید، با انتخاب گزینه ورود به سامانه، یک کد روی شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. با وارد کردن آن، مراحل ثبت‌نام منشی انجام می‌گردد.

منشی در سامانه مداریو می‌تواند با استفاده از قابلیت‌ها و خدمات کارآمد به‌صورت کاملا هدفمند برای مطب یا مراکز درمانی فعالیت کند. اگر در مراحل ثبت‌نام منشی در مداریو دچار مشکل شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی مداریو ارتباط برقرار کنید.

برچسب‌ها
با دوستانتان به اشتراک بگذارید: