چگونگی مراحل ثبت نام مدیر کلینیک در مداریو

اگر به‌عنوان مدیر کلینیک در مرکز درمانی مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید با ساخت حساب کاربری در سامانه مداریو، از یک کلینیک مدرن و کارآمد بهره‌مند شوید. مدیر کلینیک می‌تواند هم در مداریو ثبت‌نام کند، هم همکاران کلینیک را به مرکز درمانی دعوت کند. در صورتی که بخواهید اعضای کادر پزشکی و افراد پذیرش را به کلینیک مداریو اضافه کنید، ابتدا ویدئوی ارائه شده در این مطلب را مشاده کنید. در ادامه با مداریو همراه باشید تا مراحل ثبت نام مدیر کلینیک در سامانه مداریو را یاد بگیرید.

چگونه به‌عنوان مدیر کلینیک در مداریو ثبت‌نام کنیم؟

در سامانه مداریو امکان ثبت‌نام مدیر مراکز درمانی مانند مرکز بهداشت، درمانگاه، بیمارستان، کلینیک و هر مرکز درمانی دیگر وجود دارد. اگر برای نخستین بار می‌خواهید در سامانه مداریو ثبت‌نام کنید، بایستی کدملی‌تان (متعلق به مدیر کلینیک) را وارد کنید. با وارد کردن کدملی و کلیک روی گزینه ورود به سیستم، سامانه از شما یک شماره‌همراه متعلق به مدیر کلینیک درخواست می‌کند. سپس با وارد کردن شماره‌همراه روی آیکون ارسال کد کلیک کنید.

در مرحله بعدی دو گزینه برای شما نشان داده می‌شود که بایستی گزینه مدیر مرکز درمانی را انتخاب کرده و آیکون شروع ثبت‌نام را بزنید.

چگونه در سامانه مداریو برای مدیر کلینیک حساب کاربری بسازیم؟

حساب کاربری مدیر کلینیک با تکمیل 5 مرحله انجام می‌شود. در این قسمت بایستی اطلاعاتی ازجمله کدملی، شماره همراه مدیر کلینیک، نام و نام خانوادگی و ایجاد گذرواژه را وارد کنید. توجه داشته باشید برای ساخت گذرواژه باید به دو نکته (حرف یا عدد انگلیسی و شامل حداقل 6 کارکتر) که در صفحهنمایش سیستم نشان داده شده، دقت کنید. در آخرین قدم، تیک گزینه پذیرش قوانین و مقررات مداریو را انتخاب کرده و گزینه مرحله بعد را بزنید.

سپس یک پیامک حاوی کد تایید برای شماره ثبت شده، ارسال می‌شود؛ با وارد کردن کد، به‌صورت اتوماتیک وارد مرحله بعد خواهید شد. در قدم بعدی نیاز است، اطلاعات مرکز درمانی که شامل نوع مرکز درمانی (خصوصی، دولتی، خیریه و عمومی غیردولتی)، نام مرکز درمانی، کد سیام مرکز درمانی، تلفن و آدرس مرکز درمانی است را کامل کنید.

در سامانه مداریو می‌توانیم همکاران مرکز درمانی را دعوت کنیم؟

طبیعتا در هر مرکز درمانی افرادی مشغول به فعالیت هستند؛ شما به‌عنوان مدیر کلینیک در این قسمت می‌توانید اعضای کادر درمان (پذیرش و درمانگران) را به مداریو دعوت کنید. اگر می‌خواهید پزشکی را به کلینیک ایجاد شده در مداریو اضافه کنید، روی گزینه دعوت همکار کلیک کنید. با نمایش پنجره‌ای، اطلاعات پزشک مدنظر را تکمیل کرده و روی گزینه ثبت بزنید.

اگر پزشکی که به مداریو دعوت می‌کنید، قبلا در مداریو ثبت‌نام کرده باشد، درخواست شما در پنل پزشک نمایش داده خواهد شد. در صورتی که پزشک در مداریو ثبت‌نام نکرده باشد، یک پیامک حاوی لینک ورود به مداریو برای او ارسال می‌شود.

مدیر کلینیک در سامانه مداریو می‌تواند با استفاده از قابلیت‌ها و خدمات کارآمد متنوعی که به‌صورت رایگان در اختیار دارند، به‌طور کاملا هدفمند در مراکز درمانی فعالیت کند. اگر در پروسه ثبت‌نام مدیر کلینیک در مداریو دچار مشکل شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی مداریو ارتباط برقرار کنید.

برچسب‌ها
با دوستانتان به اشتراک بگذارید: