دریافت صورت حساب پذیرش بیمار در نسخه الکترونیکی مداریو

Blog Single

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کلینیکی، پذیرش آن محسوب می‌شود. پذیرش مراکز درمانی به‌دلیل جامع نبودن کنسول‌های بیمه پایه کشور، با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند. سامانه مداریو با ارائه سیستم پذیرش جامع و مکانیزه، روی افزایش سرعت عملکرد پذیرش مراکز درمانی تاثیر بسزایی گذاشته است. یکی از کاربردی‌ترین قابلیت های پذیرش مداریو امکان دسترسی و پرینت صورت حاسب پذیرش بیمار است. در ادامه از این مقاله به شرح کامل این موضوع خواهیم پرداخت.

پذیرش مراکز درمانی می‌توانند از خدمات و قابلیت‌های منحصربه‌فرد این سامانه، ازجمله تهیه صورت حساب به بیمار، محاسبه کالاهای مصرفی، امکان ویرایش هزینه تعرفه‌ها‌ و سیستم نوبت‌دهی مکانیزه برخوردار شوند. از دیگر ویژگی های پذیرش مداریو ویزیت بیمار بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت (خدمات درمانی) و بیمار آزاد است. کلینیک‌ها در نسخه الکترونیکی مداریو می‌توانند در قبال خدماتی که در پذیرش‌ برای بیمار انجام داده‌اند، یک صورت‌حساب به او ارائه دهند.

دسترسی به صورت حساب بیمار در پذیرش مداریو

در پذیرش مداریو برای سهولت هر چه بیشتر مراکز درمان سرپایی و پزشکان این قابلیت ایجاد شده تا امکان تهیه صورت‌حساب بیمار وجود داشته باشد. بدین سبب مسؤل پذیرش می‌تواند با انتخاب بخش خدمات پذیرش، در نوبت‌های جاری یا پذیرش شده، مراجعه کننده موردنظر را انتخاب کند.

تهیه پرینت از صورت حساب بیمار

با انتخاب هر یک از کارت‌ها در نوبت‌های جاری یا ویزیت شده، امکان دسترسی به اطلاعات مراجعه کننده مانند کدملی، شماره تلفن همراه، علت مراجعه از زبان بیمار، نوع ویزیت (حضوری یا از راه دور)، جمع کل و جمع پرداختی وجود دارد.

از کاربردی‌ترین امکانات پذیرش مداریو تهیه پرینت از صورت حساب بیمار است. در صورت‌حساب پذیرش بیمار، مواردی ازقبیل نام پزشک، سهم بیمه، سهم بیمار، سهم بیمه تکمیلی، جمع کل و تخفیف نشان داده خواهد شد. همچنین تعداد و نام اقلام دارو، تعداد و نام کالای مصرفی، خدمت ثبت شده و هزینه آن‌ها در صورت‌حساب بیمار نمایش داده می‌شود.

ارائه پرینت صورت حساب پذیرش به بیماران بیمه تکمیلی

بیمار بیمه تکمیلی برای دریافت هزینه‌ها از بیمه تکمیلی، می‌تواند پرینت صورت‌حساب‌اش را از مسؤل پذیرش دریافت کند. مسؤل پذیرش با ثبت مهر و امضای مرکز درمانی، پرینت صورت‌حساب پذیرش را به بیمار تحویل می‌دهد.

مداریو یک سامانه نسخه الکترونیکی جامع و یکپارچه در کشور شناخته می‌شود که از قابلیت‌های کاربردی بسیاری بهره‌مند است. پزشکان و مراکز درمان سرپایی می‌توانند در فضایی کارامد، به‌صورت هدف‌مند از سیستم ثبت نسخه، پذیرش و نوبت‌دهی مکانیزه مداریو استفاده کنند.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید: